Pana - Code Of Conduct
Code of Conduct er en samling af regler og politiske erklæringer, der skal hjælpe medarbejderne i deres daglige beslutningstagning.
Det opstiller retningslinjer for, hvordan man skal opføre sig i forhold til kunder, leverandører, myndighederne og andre interessenter.
Det er et regelsæt, der vejleder os i, hvordan vi driver vores forretning og hjælper medarbejderne med at fastholde en etisk adfærd.
Det kalder vi for vores Code of Conduct. Kort fortalt betyder det, at vi holder, hvad vi lover, og tilstræber at skabe værdi i alt, hvad vi gør.
Etisk retningslinjer for Pana ApS
Code Of Conduct
Vores retningslinjer definerer, hvordan vi driver forretning her hos Pana, og de er integreret i vores værdier og vores principper for åbent lederskab. Sammen med vores
strategi forener de os på tværs af vores kulturer.
Regningslinjerne beskriver de grundlæggende etiske standarder, som vi altid skal overholde. De vejleder os alle i, hvordan vi behandler hinanden som kolleger, samt hvordan vi interagerer med kunder, leverandører, samarbejdspartnere, okalsamfundet og omverdnen i det hele taget.
Vi stræber efter at udføre vores arbejde med integritet hver dag, og derfor skal vi
alle følge vores etablerede principper for adfærd.
Hos Pana er et fælles engagement en styrke for vores forretning, vækst og konkurrenceevne.
Vores succes og omdømme afhænger af hver enkelt medarbejder, og det at arbejde i overensstemmelse med høje moralske standarder, er
den bedste måde hvorpå vi kan nå vores forretningsmål og være en social ansvarlig virksomhed.
Tillid fra de mennesker, som vi beskæftiger os med er et af de vigtigste aktiver, vi har.
Pia
Lund Olesen
Ejer & administrerende
direktør, Pana ApS