Reklamation

Du har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Hvilket betyder, at er den købte vare mod forventning behæftet med mangler, er du, afhængig af den konkrete situation, berettiget til at få varen repareret (afhjælpning af mangler), ombyttet (omlevering), få et passende afslag i købesummen, eller, hvis manglen ikke er uvæsentlig, hæve købet. Dette er selvfølgelig betinget af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

NB! Synlige fejl og mangler bedes fremsættes skriftligt af køber hurtigst muligt og gerne inden 5 dage fra modtagelse af varen. Fejlens art og omfang skal angives under henvisning til bestillings-, ordre- faktura- og afsendelsesdato. Skjulte fejl og mangler bedes angives inden 6 måneder fra varens modtagelse.

Vi forbeholder os ret til at kræve defekte varer returneret til os.
Alle produkter overholder gældende produktsikkerhedslovgivning.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Ved reklamation på gardiner, der ikke er monteret af Better By Pana, bedes du inden du fremsender reklamation gennemgå vores tjekliste i forhold til reklamationer
(Download tjekliste her)

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Du skal være opmærksom på at billeder på betterbypana.dk i overvejende grad er illustrationer som er retningsvisende for produkterne. Det er billeder som i mange tilfælde er photoshoppede eller skabt via AI for at give dig et indtryk af det færdige resultat. Reklamationer i forhold til at det leverede produkt ikke svarer overens med illustrationerne på webshoppen godtages derfor ikke som en reklamation.

Varen sendes retur til: Pana ApS, Siim Bygade 141, 8680 Ry

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Betterbypana.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:
Pana ApS
TLF: +45 86 89 26 55 / kontakt@betterbypana.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.